dilluns, 17 de maig del 2010

Les Idees

Hola, som la Duna Bosch, la Mireia Garzón i la Marta Puig i aquí us presentem el nostre vídeo sobre el tema que encapçala aquesta entrada, Les Idees, des del punt de vista de Descartes, Locke i Berkeley.
El preludi és negligible ja que el vídeo parla per si sol, però si no hi ha clara alguna de les opinions i teories que s'argumenten no dubteu en proeguntar-nos-ho.

Esperem que us agradi,

L'equip de les tardes.





Per si no es reprodueix: http://vimeo.com/12030901

12 comentaris:

  1. Jonatan:

    el video que heu fet està molt bé! és oríginal!
    és curiós això de connectar el sistema nerviós d'una persona amb un ordinador per que tingui reaccions al món virual, però com molt be heu dit al video és la manera de conectar els dos mons, crec que si vivissim en un món així no ens podriem relacionar amb la realitat com ha mostrat la Marta al experiment del prèssec i la taronja ja que no sentiriem la presència de que hi ha un món real que està al exterior del món on vivim.

    Jonatan Martínez
    1r-a de Batx.

    ResponElimina
  2. Molt original aquest video!
    crec que si té que existir un món virtual i una món que és en el que nosaltres vivim és molt dificil de creure, ja que és extrany.
    Vull dir que si en algun lloc existeix aquest món virtual seria molt dificil d'arrivar a ella, apart no hi ha res que ens asseguri que hi ha un tipús d'aquest món. Per exemple en la pel·lícula de Matrix res ens assegura dels que és real i del que no és. la veritat és que és molt dificil en creure una cosa o en una altre.

    ResponElimina
  3. Un video molt original!!!
    Bé, crec que mai podrem estar segurs de si el que estem vivint és real o no. Aixñi doncs si hi hagués un un món virtual, i hi poguessim arribar no sabriem ni estariem segurs de si és el realment real o encara hi ha un altre món que no coneixem.

    Laura Font

    ResponElimina
  4. M'encanta el vidio està molt bé!
    Una gran forma de conectar dos mons que mai sabrem si existeixen o no, pero com ja a dit una companya meva mai sabrem si el món virtual que creiem real és realment el real (uf! quans reals!) Així doncs és un coneixement del qual sempre n'estarem dubtant.

    Marta Martí.

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt el vídeo que heu fet, però haig de dir que és massa llarg, i al final es fa molt pesat perquè dieu molta cosa sense ser gaire dinàmic. A part d'això m'ha agradat molt i crec que gràcies a l'exemple de la fruita, m'ha quedat més clar la teoria

    ResponElimina
  6. Pot ser sí que es fa una mica llarg el vídeo però penso que el més important són els 5-8 minuts finals on exposem l'opinió a favor o en contra d'una possible realitat virtual. Jo personalment també penso que és estranya la idea que vivim en un món virtual, però qui sap... no podrem arribar mai a conèixer la veritat absoluta.

    Duna

    ResponElimina
  7. Hola noies/nois!
    M’agrada molt el vostre vídeo, es nota que us ho heu treballat i que heu tingut una gran capacitat imaginativa alhora de fer el treball. Potser es una mica llarg, però igualment crec que està bé.
    Respecte el debat que plantegeu, jo crec realment que estem vivint una realitat pura, que no estem a cap joc informàtic, a cap món virtual. No ho se al 100%, però és que realment m’agrada més pensar així. Potser visc enganyada, però crec que tampoc sabem 100% sí estem vivint en un món virtual, joc, programa informàtic...
    Només sé que penso el que vull pensar.
    Mireia Sulé i Arimany. 1r Batxillerat B.

    ResponElimina
  8. Amb aquesta teoria es poden fer moltes paranoies... el que sí que puc dir és que em faria moltíssima ràbia viure en un món virtual sense poder veure el real. El que més em preocupa però, és que, potser per influéncia de tantes pel·lícules i histories, no em sorprendria TANT ni se'm fa TANT estranya aquesta possibilitat... Les formes de repressió evolucionen a una velocitat vertiginosa...ves a saber.

    Nataly Carreño

    ResponElimina
  9. M'encanta el vídeo!
    realment és molt orginial i està molt ben fet!
    Jo personalment crec que estic vivint una realitat, que no estem conectats a cap món virtual ni que existeix cap d'aquests. Tot i així no se que se sentiria si d'un dia per l'altre ens assaventesim de que aquesta teoria és certa.

    Maria Aznar
    1r A

    ResponElimina
  10. El vídeo és una passada! Està molt treballat! Segons la meva opinió, jo crec que estic vivint en un món que és real per a mi, pel que faig dia a dia i perquè tampoc no sé si existeix un altre món diferent, però tot i així, aquest és el món el qual fa que el que fagi sigui real. Si existís un món virtual, crec que no sabriem si seria en realitat la realitat mateixa o que...

    Elena M.
    1er Batx A

    ResponElimina
  11. Fantàstic, molt ben treballa. Es nota que heu aprofundit en el sentit correcre sobre la qüestió.

    Res a dir que no hagin dit ja els vostres companys i companyes.

    Podeu sospitar que esteu virtualment aprovades?

    Isaac

    ResponElimina
  12. Andreu i Nil:
    Felicitats pel video,esta molt ben fet!!!!!
    i estem totalment d'acord amb vosaltres.

    ResponElimina